English
Cari
Utama
Ketua Audit Negara
Info Korporat
Mantan KAN
Pengurusan Tertinggi
Pengurusan JAN
Ketua Pegawai Digital (CDO)
Fungsi Bahagian
Carta Organisasi
Piagam Pelanggan
Visi, Misi & Objektif
Nilai Utama
Dasar & Objektif Kualiti
Kod Etika
Perlembagaan Persekutuan
Akta Audit
Warga JAN
Awam
Antarabangsa
Pusat Media
Aktiviti
Penerbitan
NACS
Hubungi Kami
Ibu Pejabat
JAN Negeri
Direktori Pegawai
Aduan & Maklum Balas
Laman Utama
Soalan Lazim
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Cawangan Pengurusan Prestasi Dan Pembangunan Kompetensi
Laman Utama
Soalan Lazim
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Filters
Papar #
5
10
15
20
25
30
50
100
Semua
Filter
Tajuk
01. Senarai Punca Kuasa Bagi Pengurusan Prestasi
02. Bilakah Laporan Penilaian Prestasi Tahunan (LNPT) perlu disediakan oleh pegawai lantikan baharu atau pegawai yang baharu melapor diri bertugas selepas tamat sebarang cuti yang diluluskan?
03. Apakah implikasi bagi pegawai yang memperoleh penilaian prestasi berada pada tahap kurang daripada 60%?
04. Adakah pegawai lantikan baharu yang belum cukup tempoh 6 bulan perkhidmatan perlu mengisi LNPT melalui HRMIS pada tahun semasa?
05. Adakah pegawai yang mendapat markah LNPT tertinggi di jabatan yang menjadi penentu penerima APC?
06. Senarai Punca Kuasa bagi Pemangkuan dan dan Kenaikan Pangkat
07. Bagi urusan pemangkuan/ kenaikan pangkat, salah satu dokumen yang diperlukan adalah kelulusan tapisan keutuhan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Adakah menjadi tanggungjawab pentadbir di JAN Negeri untuk mengisi Sistem eSTK?
08. Apakah prosedur pengedaran surat tawaran pemangkuan/ surat penyiaran kenaikan pangkat di JAN?
09. Apakah implikasi bagi pegawai yang memohon kenaikan pangkat secara TBK tetapi tidak memperoleh markah LNPT sekurang-kurangnya 80% bagi tiga (3) tahun terkini?
10. Bagi urusan permohonan pemangkuan bagi skim gunasama, adakah perlu membuat permohonan melalui Ibu Pejabat?
1
2
3
4
Halaman 1 dari 4
Cetak
Kongsikan di:
Facebook
Utama
Ketua Audit Negara
Info Korporat
Mantan KAN
Pengurusan Tertinggi
Pengurusan JAN
Ketua Pegawai Digital (CDO)
Fungsi Bahagian
Carta Organisasi
Piagam Pelanggan
Visi, Misi & Objektif
Nilai Utama
Dasar & Objektif Kualiti
Kod Etika
Perlembagaan Persekutuan
Akta Audit
Warga JAN
Awam
Antarabangsa
Pusat Media
Aktiviti
Penerbitan
NACS
Hubungi Kami
Ibu Pejabat
JAN Negeri
Direktori Pegawai
Aduan & Maklum Balas