English
A-
A
A+
A
A
A
Utama
Ketua Audit Negara
Info Korporat
Mantan KAN
Pengurusan Tertinggi
Pengurusan JAN
Ketua Pegawai Digital (CDO)
Fungsi Bahagian
Carta Organisasi
Piagam Pelanggan
Visi, Misi & Objektif
Nilai Utama
Dasar & Objektif Kualiti
Kod Etika
Perlembagaan Persekutuan
Akta Audit
Warga JAN
Awam
Antarabangsa
Pusat Media
Aktiviti
Penerbitan
Hubungi Kami
Ibu Pejabat
JAN Negeri
Direktori Pegawai
Aduan & Maklum Balas
Laman Utama
Soalan Lazim
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Cawangan Dasar Dan Pembangunan Organisasi
Laman Utama
Soalan Lazim
Bahagian Pengurusan Sumber Manusia
Filters
Papar #
5
10
15
20
25
30
50
100
Semua
Filter
Tajuk
01. Bolehkah Jabatan membayar elaun RM10 sehari tanpa mengikut rate yang dikeluarkan. Pelajar sanggup mengikuti latihan tanpa bayaran?
02. Bolehkah Jabatan bayar kurang daripada jumlah yang dinyatakan tadi? Sebagai contoh RM10 selama 90 hari?
03. Telah terima permohonan Latihan Industri walaubagaimanapun tidak sediakan peruntukan bajet untuk latihan industri bagi 2021. Macam mana ye?
04. Pegawai dapat tawaran HLP daripada JPA, perlu hantar ke SM ke atau tunggu dapat surat tarikh cuti belajar?
05. Pegawai lapor diri setelah cuti belajar separuh gaji. Beliau lapor diri pada 3/10/2020. Tetapi pegawai terus bekerja dan tidak mengambil baki cuti belajar selama 7 hari. Adakah cuti tersebut luput?
06. Bagaimanakah cara untuk memohon pertukaran bagi skim Juruaudit dan Skim Penolong Juruaudit?
07. Bagaimanakah cara untuk memohon pertukaran bagi skim gunasama dan skim-skim kader yang lain?
08. Adakah pihak Ibu Pejabat akan memaklumkan kepada pemohon berkenaan status permohonan pertukaran selepas permohonan dikemukakan melalui HRMIS?
09. Berkenaan pertukaran ke Agensi di bawah JPM, berapa lama kah proses yang diambil oleh BPSM JAN untuk memproses urusan tersebut?
10. Selepas menghantar permohonan pertukaran melalui Sistem HRMIS, berapa lama tempoh untuk pegawai mengetahui status permohonan pertukaran?
1
2
Seterusnya
Tamat
Halaman 1 dari 2
Cetak
Kongsikan di:
Facebook
Utama
Ketua Audit Negara
Info Korporat
Mantan KAN
Pengurusan Tertinggi
Pengurusan JAN
Ketua Pegawai Digital (CDO)
Fungsi Bahagian
Carta Organisasi
Piagam Pelanggan
Visi, Misi & Objektif
Nilai Utama
Dasar & Objektif Kualiti
Kod Etika
Perlembagaan Persekutuan
Akta Audit
Warga JAN
Awam
Antarabangsa
Pusat Media
Aktiviti
Penerbitan
Hubungi Kami
Ibu Pejabat
JAN Negeri
Direktori Pegawai
Aduan & Maklum Balas